montaža guma
balansiranje kotača
geometrija kotača
uvoz i distribucija guma: Yokohama i Aeolus
Pravilno podešena geometrija ovjesa preduvjet je sigurne i ekonomične vožnje, a preporuka je barem jednom u godini provjeriti stanje podvozja i izvršiti kvalitetna podešavanja.
“Snaga bez kontrole ne znači ništa” – čest je slogan u mnogim stručnim komentarima, a upravo je ovjes automobila sustav koji omogućuje da se snaga kontrolira. Nepravlino podešen trag kotača, zračnost u zglobnom mehanizmu ili istrošeni amortizeri izravno narušavaju vozne osobine automobila i u čestim slučajevima mogu izazvati skupa oštećenja i ne potrebne troškove. Loša geometrija umanjuje stabilnost i upravljivost vozila, utječe na pojačano trošenje guma, a ujedno povećava otpore na kotačima i potrošnju goriva.
Kako bi automobil pružao maksimum svojih performansi, podešavanje geometrije ovjesa (poznatije kao “auto-optika”) valjalo bi izvršiti pri svakom redovitom servisnom pregledu, nakon promjene guma ili bilo kakvog zahvata na upravljačkom mehanizmu, odnosno elementima ovjesa. Preporuka je i da se na vozilima koja su doživjela nekakvo značajnije oštećenje ili karambol, prije prve vožnje obvezno izvrši podešavanje geometrije ovjesa. Svakodnevne prometne prilike, poput ležećih policajaca, penjanja na rubnjake ili vožnje po ne ravnom i istrošenom kolniku značajno utječu na ispravnost i podešenost ovjesa.